wtorek, 25 października 2011

Kapelusze, kapelusze :)

Podobno moda na kapelusze  wraca, a aura jesienna modę wspomaga, więc postanowiłam spróbować. Zaczęłam od najprostszego modelu, czyli garnka na głowę
w stylu lata 20ste - lata 30ste.
Kapelutek nie jest gruby, więc dużo czesanki nie poszło - zaczęłam na płaskiej formie, potem dopracowałam wstępnie na piłce do siatkówki plażowej, a kończyłam na głowie, bo piłka okazała się za duża. Nie moja bajka w temacie doboru kapeluszy, ale efekt zadowalający jak na testy ;)
Prosi się, żeby dodać jakąś dekorcję do kapelusza, ale cały czas nie jestem przekonana co dokładnie - mam pomysł na jakiś kwiatek frywolitkowy w czarnym kolorze, albo może jakieś piórka? Wszelakie sugestie mile widziane :)
Zdjęcie na końcu posta, bo moja druga praca w temacie jest dużo ciekawsza ;)

Porwałam się na klasyczny kapelusz, taki prawie jak od modystki. Procedura wykonania podobna jak czerwonego tylko, że dwie płaskie formy, dwie podstawy nałożone na siebie, potem piłka, a potem dłuuugo na głowie. Razem zeszło 18 godzin pracy a ręce wysiadły... Cały czas się łamię, czy wstążkę granatową dodać, czy zostawić tak jak jest w wszelakimi dodatkami typu nitki, jedwab naturalny itp...



Czając się pod moim kapeluszem ;)
Oraz promując zestawienie kapelusza z polarem :)


Ajce czerwony kapelutek dużo bardziej pasuje :)
Chociaż oczywiście marudzi, ale Ajka zawsze marudzi nawet jak ma fajna fotke...

6 komentarzy:

  1. Kapelusze są kapitalne. Do tego pierwszego dodałabym kwiata z organzy w niebieskim klimacie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Agulla :))) Kwiat z organzy mówisz? A nie będzie "za bogato"? O wstążce myślałam, żeby nieco stonować, ale jak teraz na spokojnie oglądam, to szeroka wstążką by zakryła cieniowania,
    a wąska wyglądałaby kretyńsko... ;)
    Hmmm ciemno-niebieska organza lekko wpadajaca w stalowy kolor
    i nie za duży kwiatek - yesss :)) Dzięki za radę!!!
    No dobra... Tylko gdzie się organzę kupuje (tam gdzie jedwab?) i jak sie robi z niej kwiatki....?
    A masz pomysł na ozdobienie czerwonego, plizz? :)

    całuski
    Kaila

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę śmiało powiedzieć, że również jestem wielką fanką kapeluszy i staram się ich mieć coraz więcej. Już nawet widziałam na stronie https://diana-sport.pl/przeglad-kapeluszy-na-lato-2020/ bardzo ciekawy przegląd kapeluszy na lato 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także jestem wielkim fanem takich nakryć głowy i jestem przekonany, że jest to świetny wybór nakrycia głowy. Ja także chwalę sobie męskie kapelusze fedora https://hatfactory.pl/fedora/36-1390-kapedusz-fedora-frank-.html i jestem przekonany, że na pewno pasuje on do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń