środa, 22 czerwca 2011

Rudy szal cobweb

Technika cobweb felting od dawna mnie intrygowała i wreszcie podjęłam pierwszą próbę.
Najtrudniejsze było przestawienie się z tego, że normalnie trzeba dawać dużo czesanki
a w cobweb dajemy trzy cieniutkie warstwy - ciężko się bylo powstrzymać i troszkę za dużo czesanki ułożyłam. W ramach dekoracji dołożyłam żółty jedwab oraz własnoręcznie robione loki.

This is my first cobweb usfelting project made using australian merino wool.
Perfectly light, delicate and cosy :)
Size: 200 cm x 45 cm.

Szal jest ażurowy, niezwykle delikatny, miękki i lekki :)))
Zrobiłam go z wełny australijskich merynosów więc jest  bardzo miły w dotyku.
Wymiary ok. 200 cm x 45 cm.







2 komentarze:

  1. Piękny szal, ja też przymierzam się do tej techniki :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!! Zwiedzilam cudności, które robisz i na pewno nie będziesz miała żadnych problemów z techniką :)
    Hint kluczowy - dajesz duuuuużo mniej czesanki niż na cokolwiek, dużo mniej niżby się wydawało.
    I trzeba kontrolować na ile się ufilcowało, bo jak się przesadzi z końcowym etapem, to wyjdzie jak mój czerwony szaliczek hiszpański - śliczny, ale malutki ;)
    Nie używałam żadnych podkładów typu silk laps - czysta czesanka i dodatki.

    pozdrawiam :)
    Kaila

    OdpowiedzUsuń